Don't think, just do it!

Här kommer ni får läsa om oss, två träningstokiga tjejer som ska genomföra vårat första swimrun. Den 6 juli står vi på startlinjen till Vansbro SwimRun, följ vår resa!

Detta är vad jag kallar ett riktigt nyårsfyrverkeri!!!

Kategori: Löpning, Styrketräning

Hej och hå!

Jag hoppas på att kunna komma tillbaka lite lätt till träningen nu. Jag har simmat ett par gånger i jul. I Värnamo har det varit lönlöst, många egoistiska typer som inte vill att alla ska få chansen att simma. Jag åkte till Gnosjö för att prova lyckan där ist. Där fick jag till ett 2000 m pass. Den lyckan! Jag simmar inte med någon högre puls utan håller den låg. I passet fick både fenor och dolme plats. 



Nu till nyårsfyrverkerierna! Josse hörde av sig igår och frågade om jag ville köra ett HIITpass plus 5 km på bandet efteråt. Hon och Andreas skulle köra.  Jag var tveksam till om jag skulle klara detta. 

Vilket grymt pass det blev, helt galet!!! Jag valde dock att inte gå allin, försökte hålla jämn puls och inte för hög. Dock klev jag lite ur min bekvämlighetszon förtillfället, men det kändes väldigt bra. Jag känner mig något piggare än jag har gjort tidigare. Benen var inte riktigt med i löpningen efter HIITpasset, lite spaghetti. Känner igen känslan ifrån brickpassen när jag tränade inför triathlontävlingen. Det gick dock bort ganska snabbt. Körde även här med lugn och fin puls, men på slutet ökade jag på ganska bra för att vara mig just nu. 

Tack snälla för en galen genomkörare. Det blev även en grym avslutning på HIITpasse, kaboooom!!!



Så här glada är vi efter vi tränat, endorfiner ända ut i fingertopparna ❤️
Har ni tränat något i jul? Isf vad?
Kram ifrån Anna
Kommentera inlägget här: