Don't think, just do it!

Här kommer ni får läsa om oss, två träningstokiga tjejer som ska genomföra vårat första swimrun. Den 6 juli står vi på startlinjen till Vansbro SwimRun, följ vår resa!

Löpning

Kategori: Allmänt

Hej svejs!!!
Då va det dax att damma av bloggen igen. Dagarna springer iväg, dagar bli veckor mm.
Som sakt så tränas det på som vanligt. 
Lagt om schemat lite som jag startade med förra veckan. Har lagt in 2 löp pass i v, samt att varje v öka jag med 1 km. Gick in på 10 km och idag  har jag avverkat 11 km på bandet. Tycker det fortfarande är lite för kallt att ge sig ut att springa.
Idag gick det riktigt bra. Benen kändes som betong dom första 5 km, rena plågan. Men sen löpte det på fint, kändes riktigt bra dom sista 6 km.
Så mitt träningsschema ser ut följande, som jag hoppas kommer hålla, samt öka på löpningen med tiden.
Måndag: löpning
Tisdag: Grit
Onsdag: löpning
Torsdag: Grit
Fredag: Easyline x-fit
Ev vila lördag söndag.
 
Ha det bra👊
// Josse
Kommentera inlägget här: